پایان ساخت «زخم کاری» در تهران
فیلمبرداری سریال «زخم کاری» با حضور دو بازیگر در روز آخر به پایان رسید. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، روز گذشته فیلمبرداری سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در تهران به پایان رسید. در آخرین روز فیلمبرداری جواد عزتی و امیرحسین هاشمی مقابل دوربین رفتند و سکانسهای پایانی را ضبط