ایجاد کمیته تحول و ارتقاء علوم انسانی در دانشگاه تهران/دانشجویان کارشناسی آموزش حضوری ندارند
سرپرست دانشگاه تهران از ایجاد کمیته تحول و ارتقای علوم انسانی در دانشگاه تهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بازنگری سرفصلهای دروس رشتهها متناسب با نیازهای روز از اقدامات اساسی است که باید سامان دهیم. به گزارش ایسنا، دکتر سید محمد مقیمی در جلسه شورای دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: جهاد علمی