مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران منصوب شد
با حکم شهردار تهران، مریم اردبیلی به سمت «مدیرکل امور بانوان» منصوب شد. به گزارش ایسنا به نقل از شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی مریم اردبیلی را به سمت «مدیرکل امور بانوان» منصوب کرد. در متن این حکم آمده است: “بنا به پیشنهاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب سرکارعالی