ضرر ۹.۵ میلیاردی جایگاه های سوخت اصفهان از شیوع کرونا
ایسنا/اصفهان رئیس انجمن جایگاه داران سوخت استان اصفهان گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز حدود ۹.۵ میلیارد تومان از کارمزد جایگاه داران اصفهانی به دلیل کاهش فروش بنزین و گازوئیل به نسبت مدت مشابه سال گذشته، پرداخت نشده و آنها دچار ضرر شده اند. پیمان کامران در گفتوگو با ایسنا در خصوص کاهش