رایزنی با وزارت بهداشت برای ضدعفونی کردن مناطق سیل زده و سالمسازی آب شرب
جانشین رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه شیوع بیماری های عفونی پس از سیل، امری اجتناب ناپذیر است، ضدعفونی کردن منطقه و سالمسازی آب شرب سیلزدگان را امروی ضروری خواند . به گزارش ایسنا، وحید شفیعی بااشاره به بازدید رئیس جمعیت هلال احمر از منطقه گمیشان و ارزیابی نیازهای آسیبدیدگان پس از