سقوط کارگر ساختمانی در چاله آسانسور
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان ازسقوط یک کارگر ساختمانی از طبقه دوم ساختمان در حال ساخت خبر داد. “علی عسکری” در گفتوگو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، در تشریح این خبر گفت: طی تماس تلفنی با سامانه 125 در ساعت 9و 15 دقیقه صبح امروز هشتم فروردینماه از این حادثه آگاه