دایی: با هر حمله سپاهان تن ما میلرزید/ در ایران خیلی چیزها برعکس است
سرمربی تیم فوتبال سایپا میگوید بازیکنان زیادی برای جابهجایی در تیمش ندارد و این یکی از عوامل باخت سنگین شاگردانش به سپاهان بوده است. به گزارش ایسنا، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان، گفت: ما امروز بدترین بازی فصلمان را انجام دادیم. به هیچ عنوان خوب نبودیم