۳ کارگروه در حوزه ستاد احیا، بازسازی و مدیریت قنوات خراسان جنوبی تشکیل شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: سه کارگروه ذیل ستاد احیا، بازسازی و مدیریت قنوات استان تشکیل و در حوزه پروژهها نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شد. محمد فرهادی در حاشیه دومین نشست ستاد احیا، بازسازی و مدیریت قنوات استان که در پی دستور رییس جمهوری راهاندازی شد، اظهار کرد: در جلسه امروز مباحث اولین جلسه