تصویب برنامه دو ساله توسعه خوزستان
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی خوزستان از تصویب برنامه دوسالانه توسعه استان خوزستان خبر داد و گفت: این برنامه را در اولین فرصت و پس از انجام اصلاحات به هیات وزیران ارسال خواهیم کرد. مهرداد نیکو در نشست شورای برنامه ریزی خوزستان که امروز ۲۵ مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز چهارمین جلسه