پیوس: باید مراقب پرسپولیس باشیم
پیشکسوت تیم فوتبال پرسیولیس می گوید نباید شکست برابر الهلال برای سرخها تبعات به همراه داشته باشد. فرشاد پیوس درباره شکست پرسپولیس برابر الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه به خاطر مشکلات و حواشی که قبل بازی وجود داشت پرسپولیس نتوانست آن تیم همیشگی باشد و به همین خاطر عملکرد