پایان دورکاری در ایلام اعلام شد
استاندار ایلام گفت: دورکاری کارمندان بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی از ۲ روز دیگر به غیر از شهرهای قرمز لغو میشود و روال حضور کارمندان به حالت عادی باز میگردد. «محمد نوذری» در نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: دورکاری کارمندان بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی از ۲ روز دیگر به غیر