اهواز و ۷ شهر دیگر قرمز شدند / وضعیت خوزستان ناگوار است
ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از قرمز شدن وضعیت هشت شهر خوزستان خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد ابولنژادیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: “آژیر قرمز کرونا در خوزستان به صدا در آمد. مطابق جدیدترین بررسیها ۸ شهر اهواز، کارون، دزفول، شادگان، آبادان، خرمشهر، شوشتر و ماهشهر در وضعیت قرمز