۱۵۴ بیمار کرونایی در اردبیل بستری هستند
ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۲ نفر جان خود را از دست داد. شهرام حبیبزاده ۲۴ بهمن در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: از ۲۲ بیمار بستری شده جدید، ۱۷ نفر از