تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 می 2022 - 17:04
کد خبر : 198001

دانلود زیرنویس مستند Cyber Hell: Exposing an Internet Horror 2022

دانلود زیرنویس مستند Cyber Hell: Exposing an Internet Horror 2022

دانلود زیرنویس مستند Cyber Hell: Exposing an Internet Horror 2022 نتفلیکس جدیدترین مستند جنایی خود را با مستند جنایی Cyber Hell: Exposing an Internet Horror به کارگردانی جین سونگ چوی (پروژه Camellia، Erotic Chaos Boys و Reservoir Dogs Take 1 & 2) منتشر کرده است. ترس‌ها، کشف مزخرفات اتاق چت 2019 که کل کشور را

دانلود زیرنویس مستند Cyber Hell: Exposing an Internet Horror 2022 نتفلیکس جدیدترین مستند جنایی خود را با مستند جنایی Cyber Hell: Exposing an Internet Horror به کارگردانی جین سونگ چوی (پروژه Camellia، Erotic Chaos Boys و Reservoir Dogs Take 1 & 2) منتشر کرده است. ترس‌ها، کشف مزخرفات اتاق چت 2019 که کل کشور را شوکه کرد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

Cyber Hell: Exposing An Internet Horror: Everything About The Movie! -

زیرنویس مستند Cyber Hell: Exposing an Internet Horror 2022 در این مستند بلند، داستان قربانیان زن، روزنامه‌نگاران و افسران پلیس جرایم سایبری را دنبال می‌کنیم که در حال تعقیب و گریز از اتاق Nth هستند، یک اتاق گفتگوی آنلاین که مملو از جنایات جنسی است. ما دنبال شکار هستیم تا افرادی که سیستم را اداره می کنند را از بین ببریم و عدالت را به دست آوریم. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه زنان و دختران مجبور به آپلود تصاویر و ویدیوهای صریح از خود در اتاق‌های گفتگو می‌شوند، جایی که رهبران برای دسترسی کاربران هزینه دریافت می‌کنند.

این داستانی است که ممکن است همه ما با آن آشنا باشیم، که این داستان را جذاب‌تر و ترسناک‌تر می‌کند. اینترنت مزایای شگفت انگیز و سپس معایب وحشی خود را دارد. اگر درست استفاده کنیم می‌توانیم دانش و مهارت‌های خود را گسترش دهیم و اگر نادرست استفاده کنیم، همه ما در معرض خطر قرار می‌گیریم. ما به چندین روزنامه‌نگار گوش می‌دهیم که درباره آنچه تحقیق کرده‌اند، آنچه شنیده‌اند و دیده‌اند، و تأثیر آن بر آنها شخصاً صحبت می‌کنند. هنگامی که داستان به اطلاع عموم رسید، اتاق های گفتگو محبوبیت بیشتری پیدا کردند، که واقعاً نشان می دهد مردم چقدر آنلاین هستند. تحقیقات و تعقیب و گریز شدید است. تلاش برای یافتن افراد به صورت آنلاین یک تجارت دشوار و پیچیده است و می توانید خیلی راحت تر از زندگی واقعی آنلاین را پنهان کنید و این سوء استفاده کنندگان آنلاین افراطی هستند. آنها اعتماد به نفس دارند، احساس می کنند قدرت و کنترل دارند و از نشان دادن آن نمی ترسند. این مستند از ابتدا تا انتها جذاب، سرگرم کننده و ضروری است. نمی توانستم توجهم را از آن بردارم.

Cyber Hell: Exposing an Internet Horror | Netflix Review | Heaven of Horror

زیرنویس Cyber Hell: Exposing an Internet Horror 2022 دارای زیرنویس‌ها و صداگذاری است که همیشه دقیق نیستند، اما محتوا را پرت نمی‌کند یا از آن دور نمی‌کند. همه موقعیت ها دوباره اجرا می شوند. برخی از افراد مصاحبه شده صورت خود را پنهان کرده و در تاریکی نشسته اند. تمایل به پنهان کردن هویت آنها به من نشان می دهد که هنوز ممکن است از سوی سوء استفاده کنندگان آنلاین احساس ترس و تهدید کنند. تمام مواد برای محافظت از قربانیان تار می شوند، اما همچنان به شدت تاثیر می گذارند.

آنچه این فیلم مستند واقعاً نشان می دهد این است که چگونه جوامع زنان و کودکان را شکست می دهند. نه تنها جوامع دنیای واقعی، بلکه دنیای آنلاینی که ما ایجاد می کنیم. آنها محافظت نمی شوند، آنها هدف قرار می گیرند. این تروریست‌های آنلاین به دنبال افرادی که فقیر بودند، برای کار تلاش می‌کردند و به پول نیاز داشتند، رفتند و به ما گفتند که فقر نیز در نحوه درگیر شدن مردم در این موقعیت‌های آنلاین نقش دارد. قربانیان به این فکر می‌کردند که کار می‌کنند و دستمزد دریافت می‌کنند، و باعث می‌شد که اطلاعات شخصی خود مانند تاریخ تولد و آدرس خود را ارسال کنند تا از این اطلاعات علیه آنها در تهدیدهای باج‌خواهی استفاده شود.

من فکر می کنم آنچه در این مورد تکان دهنده و منزجر کننده است این است که از این زنان و کودکان در یک بازی بیمار استفاده می شود که در آن مجبور به انجام وظایف می شدند، زیرا مردان در اتاق گفتگو درباره نحوه آزار و اذیت قربانیان صحبت می کردند. این بسیار فراتر از فرستادن یک نفر برهنه است، آنها مجبور شدند ویدیوهایی از آنها بفرستند که کاشی های کف حمام را لیس می زدند، چندین خودکار را به اندام تناسلی خود فرو می کردند و رسانه های تحقیرآمیز بیشتری داشتند. بسیاری از تصاویر واترمارک می‌شوند و عاملان قربانیان را وادار می‌کنند تا روی بدن‌های خود «برده» بنویسند. نه فقط با خودکار نوشته می شود، بلکه برخی مجبورند در خود حک کنند.

Cyber Hell: Exposing an Internet Horror | Official Trailer | Netflix -  YouTube

آنچه در جهنم سایبری برای من افزایش یافته است: افشای یک وحشت اینترنتی قدرت و کنترل افرادی است که هرگز ندیده اید می توانند بر شما داشته باشند. مردم به قدری از افشای تصاویر و اطلاعات خصوصی خود می ترسند یا از جان خود می ترسند که برای نجات خود خود را تحقیر کرده و محروم می کنند. این کنترل و ستم بر زنان متأسفانه چیز جدیدی نیست و چیزی است که همچنان ادامه خواهد داشت زیرا تهدید زنان همچنان گسترده و شدید است.

به طور کلی این مستند یک ساعت جالب و خسته کننده است. مطمئناً این ساعت مهمی است زیرا چشمان شما را به سوء استفاده و کنترلی که مردم می توانند به صورت آنلاین از آن رنج ببرند باز می کند. امیدواریم، این ممکن است به مردم در آینده کمک کند، و آگاهی را افزایش دهد، به طوری که اقدامات احتیاطی و قوانین بیشتری برای محافظت از افراد آنلاین اعمال شود. تماشای آن را به شدت توصیه می کنم.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آموزش زبان آلمانی

درمان قطعی گال

قیمت فنس دور باغی

تعمیر گیربکس جیلی

عسل وحشی

نرم افزار حسابداری شیوا

قانون یار

آموزش رنگ مو

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

آموزش رنگ مو

قیمت سیستم رندرینگ

خرید کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر رندرینگ

خرید کیس اداری

بازار 15 خرداد

خرید کامپیوتر مهندسی

خرید سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر اداری

خرید کامپیوتر اداری

خرید سیستم کامپیوتر

طعمه موش کش فسترک بلاکس

داود یوسفی

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

اموزش ارز دیجیتال

سود سوز آور

لوازم موتوری هایما ، لوازم هایما ، قطعات هایما

تعمیر لباسشویی دوو

دوره حسابداری در تبریز

دانلود آهنگ

پترولیوم کک

خرید میز

تعویض شیشه اتومبیل

قیمت فنس دور باغی

پراپ رایگان

تعویض شیشه اتومبیل

تور کیش

 

 

تشک موناکو

ارزان ترین مدل های میز ناهار خوری

هزینه ویزای چین

رمان های گیسو خزان

رمان انتهاج

رمان سرمه چشمان هامین

 

قیمت ویدئو وال

 

 

 

آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

 

بانک لباس

قیمت خرید و مشخصات تلویزیون اولد ال جی c3 مدل 2023

 

خرید نرم افزار حسابداری

 

سلفون opp

 

 

 

مجله پزشکی

 

 

 

 

 

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح