ورود سامانه خنک به استان مازندران
ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران از ورود سامانه خنک به این استان خبر داد. احمد اسدی در گفتوگو با ایسنا از هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران خبر داد و در توصیف ورود سامانه خنک در استان اظهار کرد: تقویت جریان و خنک و مرطوب شمالی از جزییات این سامانه است. وی افزود: