علیرضابیگی: قوانین نظارت بر شوراها ناقص است
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قوانین ما در حوزه نظارت بر شوراها جامع و کامل نیست. به گزارش ایسنا، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توئیتر، مدعی شد: “بزرگترین خلاء نظارت بر شوراها، خلاء قانونی است؛ متاسفانه یکهزار نفر