غفوری: از کیفیت بازی راضی نبودم/ داربی حیثیتی است
کاپیتان تیم فوتبال استقلال میگوید کیفیت داربی ۹۶ راضیکننده نبود. به گزارش ایسنا، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی تیمش در داربی ۹۶ بیان کرد: بازی حساسی بود و خدا را شکر توانستیم برنده شویم. از این بازی حساس هم رد شدیم و تمام تمرکزمان را روی بازی بعدی میگذاریم. بازی با