گل محمدی: تحمل مجریان رنگی برای ما سخت است/ تمام تمرکزمان روی لیگ است

گل محمدی: تحمل مجریان رنگی برای ما سخت است/ تمام تمرکزمان روی لیگ است

سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش برابر استقلال در جام حذفی گفت: در لیگ برتر شانس اول قهرمانی هستیم. با توجه به سه بازی باقی مانده، تمام تمرکز ما باید روی این بازی ها باشد که تمام امتیازها را بگیریم و قهرمان شویم. به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال

سه تساوی و یک پیروزی کارنامه ملی‌پوشان شطرنج ایران در مرحله دوم جام جهانی شطرنج

سه تساوی و یک پیروزی کارنامه ملی‌پوشان شطرنج ایران در مرحله دوم جام جهانی شطرنج

ملی‌پوشان شطرنج ایران در مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی شطرنج به سه تساوی و یک پیروزی دست یافتند. به گزارش ایسنا، دور اول از مرحله دوم مسابقات جام جهانی شطرنج که در سوچی روسیه پیگیری می‌شود برگزار شد و شطرنج‌بازان ایران به مصاف حریفان خود رفتند. پویا ایدنی، ملی‌پوش شطرنج ایران موفق شد مقابل دیوید آنتون& شطرنج‌باز قدرتمند

کارشناسی داوری داربی ۹۶

کارشناسی داوری داربی ۹۶

۴ کارشناس داوری نظرات متفاوتی در خصوص قضاوت علیرضا فغانی در داربی ۹۶ دارند. به گزارش ایسنا، داربی ۹۶ بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در یک چهارم جام حذفی با پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی در ضربات پنالتی به پایان رسید. چهار کارشناس داوری در خصوص قضاوت علیرضا فغانی در این دیدار نظرات خود را

مرگ ۵ تن در پی حریق کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران

مرگ ۵ تن در پی حریق کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران

وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران سبب مرگ پنج تن شد. سروان محمد نظری، رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت، در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه امشب وقوع حریق در یک کارگاه مبل‌سازی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که در پی

کامرانی‌فر: فغانی قضاوتش را در ایران ادامه می‌دهد

کامرانی‌فر: فغانی قضاوتش را در ایران ادامه می‌دهد

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از ادامه فعالیت و قضاوت علیرضا فغانی در فوتبال ایران خبر داد. به گزارش ایسنا، حسن کامرانی فر پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از سری رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، که از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با برتری استقلالی

قالیباف درگذشت استاد برجسته قرآن‌پژوه را تسلیت گفت

قالیباف درگذشت استاد برجسته قرآن‌پژوه را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال حجت‌الاسلام و المسلمین علی حکیمی استاد برجسته قرآن‌پژوه و از مولفان دائرةالمعارف الحیات را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ ارتحال حجت الاسلام و المسلمین علی حکیمی،

اولین تصادف در محور جدید سنندج مریوان سە کشتە برجای گذاشت

اولین تصادف در محور جدید سنندج مریوان سە کشتە برجای گذاشت

ایسنا/کردستان فرماندە پلیس‌راە سنندج از کشتە شدن سە نفر در سانحە رانندگی محور جدید سنندج مریوان خبر داد. عیسی گوهری امروز چهارشنبه (۲۴تیرماه) در جمع‌ خبرنگاران اظهار کرد: این سانحه رانندگی ساعت ۱۱ و ۲۹ دقیقه امروز نرسیده به تونل باغان، حدفاصل روستای شیخ عطار بین دو دستگاه وانت سایپا و سواری ساینا روی داد. وی عنوان کرد: بر

عبداللهی: مجیدی به موقع همه‌چیز را می‌گوید

عبداللهی: مجیدی به موقع همه‌چیز را می‌گوید

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید، فرهاد مجیدی به موقع درباره مشکلات این تیم صحبت می‌کند. به گزارش ایسنا، نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی تیمش در داربی ۹۶ اظهار کرد: مدیران استقلال حتی به استادیوم هم نیامدند. این‌ها اصلا نمی‌آیند. فقط آقای نامداری بود. او در پاسخ به این پرسش که آیا

قاتل نزاع مسلحانه منجر به قتل در کهگیلویه خود را به پلیس معرفی کرد

قاتل نزاع مسلحانه منجر به قتل در کهگیلویه خود را به پلیس معرفی کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مجدانه پلیس، و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی و متنفذین محلی قاتل نزاع مسلحانه در کهگیلویه خود را به پلیس معرفی نمود. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سهام صالحی ” در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی وقوع نزاع مسلحانه

مطهری: باخت را گردن کسی نمی‌اندازیم/ به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم

مطهری: باخت را گردن کسی نمی‌اندازیم/ به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید زدن ضربه پنالتی تمرکز می‌خواهد و در یورو ۲۰۲۰ هم تیم‌های بزرگ دنیا در ضربات پتالتی بازی را واگذار کردند. به گزارش ایسنا، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست تیمش در داربی ۹۶ اظهار کرد: هیچ ایرادی ندارد. تمام تلاش‌مان را کردیم اما متاسفانه نشد. به تیم

فغانی: از ۲ تیم استقلال و پرسپولیس متشکرم/ در ایران باید روی جمع کردن حاشیه تمرکز کنی!

فغانی: از ۲ تیم استقلال و پرسپولیس متشکرم/ در ایران باید روی جمع کردن حاشیه تمرکز کنی!

داور برجسته و بین المللی فوتبال ایران ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس، گفت: اگر سطح اعتراضات و حواشی در تمامی بازی ها اینگونه باشد، تصور می کنم که تنش ها کمتر خواهد شد. به گزارش ایسنا، علیرضا فغانی پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال

یزدانی: دوست دارم با خاطره خوب از استقلال جدا شوم

یزدانی: دوست دارم با خاطره خوب از استقلال جدا شوم

مدافع تیم فوتبال استقلال به طور ضمنی اعلام کرد که شاید در پایان فصل از این تیم جدا شود. به گزارش ایسنا، سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از برد تیمش در داربی ۹۶ بیان کرد: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. این کمترین چیزی بود که می‌توانستیم به آن‌ها هدیه بدهیم. خیلی خوشحالم که بازی

قایدی: نیازی نبود برای پنالتی‌ها تمرین کنیم/ باید در جریان بازی پیروز می‌شدیم

قایدی: نیازی نبود برای پنالتی‌ها تمرین کنیم/ باید در جریان بازی پیروز می‌شدیم

بازیکن استقلال می‌گوید این تیم موقعیت‌های زیادی مقابل پرسپولیس داشته است. به گزارش ایسنا، مهدی قایدی، بازیکن استقلال پس از پیروزی تیمش در داربی ۹۶ اظهار کرد: بازیکنان واقعا عالی بازی کردند. نیمه اول بازی محتاطانه بود ولی در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و کلی موقعیت ایجاد کردیم. پرسپولیس هم دو موقعیت

فرزاد مجیدی: اگر چند فغانی داشتیم، الان استقلال قهرمان لیگ برتر بود

فرزاد مجیدی: اگر چند فغانی داشتیم، الان استقلال قهرمان لیگ برتر بود

کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران می گوید عملکرد علیرضا فغانی فراتر از آسیاست و اگر فوتبال ایران چند داور دیگر در سطح و کیفیت او داشت در حال حاضر استقلال با ۱۰ امتیاز بالاتر قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده بود. به گزارش ایسنا، فرزاد مجیدی پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و

مرادی: خوشحالی‌ام خودجوش بود/ کاش هواداران در ورزشگاه بودند

مرادی: خوشحالی‌ام خودجوش بود/ کاش هواداران در ورزشگاه بودند

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید دوست داشت هواداران استقلال داربی ۹۶ را از نزدیک تماشا می‌کردند. به گزارش ایسنا، بابک مرادی، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی تیمش در داربی ۹۶ اظهار کرد: بازی خوبی بود و خدا را شکر بردیم. من کار خاصی نکردم و فقط وظیفه‌ام را انجام دادم. به هوادارانمان تبریک