وضعیت بروجرد قرمز شد
ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: وضعیت شهرستان قرمز شد. احمد گودرزیان در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا هم اکنون شهرستان های خرمآباد، پلدختر، بروجرد، سلسه و دلفان در وضعیت قرمز، رومشکان در وضعیت زرد و بقیه شهرستانهای استان در شرایط نارنجی قرار دارند. وی تصریح کرد: