اختصاص بیمارستان شهید سلیمانی(ره) نیروی دریایی سپاه در چاه مبارک به بیماران کرونایی
بیمارستان ۶۴ تخت خوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر چاه مبارک استان بوشهر با دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه به درمان بیماران کرونایی در موج جدید شیوع این ویروس ، اختصاص یافت. به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز ، دریادار دوم پاسدار سید علی موسوی جزایری ، معاون سلامت و دفاع