آزادسازی یک میلیون متر مربع از اراضی حریم رودخانههای شهریار
دادستان عمومی و انقلاب شهریار از رفع تصرف از حریم و بستر رودخانههای شهرستان شهریار خبر داد و گفت: با پیگیریهای به عمل آمده از طریق اداره ثبت اسناد و املاک، اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانههای مذکور نیز به نام وزارت نیرو صادر شد. به گزارش ایسنا به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل