کشت ۱۵۰ هکتار گیاه دارویی برای اولین بار در شهرستان لنده با حمایت بنیاد علوی
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول پیشرفت نهاد و آبادانی شهرستان لنده گفت: پس از بررسی وشناسایی کشاورزان، “۱۰۰ کشاورز” با مجموع ۱۵۰هکتار تحت حمایت پروژه گیاهان دارویی شهرستان زیر کشت رفتند که ۷۰هکتار آن درحال حاضر در حال برداشت هستند. مراد مرادی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پروژه گیاهان دارویی با حمایت بنیاد