کلاسهای دانشکده دندانپزشکی مشهد از ابتدای آذر ماه حضوری برگزار میشود
ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: برنامه آموزشی این دانشکده آماده شده و از اول آذر ماه امسال کلاسهای عملی به صورت تماما حضوری و کلاسهای تئوری به صورت ترکیبی با یک سوم حضور و دوسوم مجازی برگزار میشود. دکتر ناصر سرگلزایی در خصوص برگزاری کلاسهای این دانشکده از ابتدای آذر ماه اظهار