انتقاد رئیس فرهنگستان علوم پزشکی از طرح مباحث ادغام آموزش پزشکی
رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور در نامه ای به وزیر علوم از طرح مباحث مربوط به ادغام آموزش پزشکی با آموزش عالی انتقاد کرد و گفت: این موضوع با سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری مغایرت کامل دارد. به گزارش ایسنا، در نامه دکتر سید علیرضا مرندی آمده است: “پیرو اظهارات در جلسه شورای ستاد