خوی در آستانه فاجعه بی آبی قرار دارد
ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: این شهرستان در آستانه فاجعه بی آبی قرار گرفته است . یدالله سلطانی امروز ۲ تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران خوی که به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب در اداره آبفای شهرستان برگزار شد، با اشاره به وضعیت بحرانی تامین آب شرب شهرستان تصریح