سوداگران دو ماشین شهرداری قم را حین خدمت، آتش زدند
ایسنا/قم مدیر منطقه 6 شهرداری قم گفت: دو خودروی شهرداری قم که با حضور نماینده نیروی انتظامی در حال رفع تصرف در اراضی کشاورزی بودند، توسط سودجویان به آتش کشیده شد. سیدرضا حسینی با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده قلعه صدری اظهار کرد: صبح امروز با هماهنگی و دستور دادستان برای جلوگیری