آیتالله اعرافی از بیمارستان مرخص شد
ایسنا/قم مدیر حوزههای علمیه که به علت بیماری کرونا در یکی از بیمارستان های قم بستری بود، امروز مرخص شد. آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزههای علمیه که چند روز پیش به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امیرالمومنین قم بستری شده بود امروز و با مساعد شدن حالشان و تشخیص پزشکان مرخص و به قرنطینه