لزوم اهتمام بخش خصوصی به محیط زیست
ایسنا/یزد استاندار یزد بر لزوم اهتمام بخش خصوصی به حوزه محیط زیست اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم تا پیشنهادات سازمان محیط زیست و اقدامات مربوط به بهبود وضعیت محیط بانان و محیط زیست را پذیرا باشیم. «محمدعلی طالبی» در نشستی که امروز با محیط بانان در محل استانداری یزد داشت، ضمن تسلیت درگذشت دو خبرنگار