نحوه تهویه کلاسهای درس در ایام سرما
سخنگوی وزارت آموزشوپرورش در امر بازگشایی مدارس درباره چگونگی تهویه فضای کلاسهای درس در ایام سرد سال و در مناطق سردسیر توضیح داد و گفت: در مناطق سردسیر که مدارس از سیستم گرمایشی استفاده میکنند این گونه است که باید هر یک ساعت ۱۰ دقیقه در و پنجرههای کلاس را باز بگذارند تا هوا جریان