تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 14:39
کد خبر : 100827

آب و راه دو مشکل عمده طارمی‌ها

آب و راه دو مشکل عمده طارمی‌ها

ایسنا/زنجان امام جمعه طارم گفت: اهالی شهرستان طارم خواستار رفع دو مشکل عمده خود در حوزه راه و تامین آب از رئیس‌جمهور هستند. حجت‌لاسلام مهدی منصوری ظهر امروز (۲۷ آبان‌ماه) در شورای اداری شهرستان طارم که به ریاست وزیر بهداشت به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: دل‌خوشی مردم شهرستان طارم به جاری شدن رود قزل‌اوزن است

آب و راه دو مشکل عمده طارمی‌ها

ایسنا/زنجان امام جمعه طارم گفت: اهالی شهرستان طارم خواستار رفع دو مشکل عمده خود در حوزه راه و تامین آب از رئیس‌جمهور هستند.

حجت‌لاسلام مهدی منصوری ظهر امروز (۲۷ آبان‌ماه) در شورای اداری شهرستان طارم که به ریاست وزیر بهداشت به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: دل‌خوشی مردم شهرستان طارم به جاری شدن رود قزل‌اوزن است که در این راستا نیز با مشکلاتی مواجه هستیم؛ اگر در شهرستان دو مسئله راه و تامین آب مورد نیاز کشاورزان حل شود، مابقی مشکلات هم حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد زیتون و ۴۷ درصد سیر کشور در شهرستان طارم تولید و تامین تولید می‌شود، افزود: به‌خاطر نوع اقلیم در این منطقه بیش از ۶۵ نوع محصول تولید می‌شود، ولی متاسفانه سردخانه‌ای وجود ندارد تا محصولات به آن منتقل شود و این امر بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم به این موضوع توجه لازم مبذول شود.

امام جمعه طارم با تاکید بر اینکه حق آبه شهرستان طارم باید احیا شود، گفت: برای تامین آب مورد نیاز باید سهم آبه از سد آیدوغموش خریداری شود که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد. حق‌آبه طارم را احیا کنید؛ نباید یک میلیارد متر مکعب آب در سد منجیل جمع شود و کشاورزان طارم در تابستان با کمبود آب مواجه شوند.

منصوری به نیاز شهرستان در حوزه ورزش، بهداشت و درمان اشاره کرد و یادآور شد: ۹۷ روستا تحت پوشش شهرستان است اما یک زمین فوتبال درست و حسابی نداریم. همچنین بیمارستان ۳۷ تخته نیاز به ارتقا دارد که امیدواریم حل شود.

در ادامه فرماندار شهرستان طارم گفت: شهرستان زمین‌های زراعی مرغوب برای کشاورزی دارد و نود درصد مردم شهرستان از طریق کشاورزی درآمد می‌کنند ولی همه اینها وابسته به قزل‌اوزن است که متاسفانه در سال‌های اخیر در ایام تابستان و مخصوصا خرداد خشک می‌شود و کشاورزان با مشکلات جدی مواجه می‌شوند که امیدواریم در شورای اداری استان به نکته توجه شود.

رضا انبارلو با بیان اینکه علی‌رغم سرریز ۲۲ رودخانه به قزل‌اوزن، آب در منطقه ذخیره نشده و به سمت سدهای بالادستی می‌رود، افزود: درخواست داریم طارم را با عنوان منطقه ویژه کشاورزی در نظر گرفته شود تا بتوانیم قدم‌های موثری برداریم و از ظرفیت و پتانسیل  استفاده کنیم.

وی به ضرورت اختصاص اعتبار برای راه ارتباطی خلخال و کلور و طارم و منجیل اشاره کرد و یادآورشد: راه منجیل شرایط بحرانی دارد و شاهد تصادفات جاده‌ای در این مسیر هستیم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آموزش زبان آلمانی

درمان قطعی گال

قیمت فنس دور باغی

تعمیر گیربکس جیلی

عسل وحشی

نرم افزار حسابداری شیوا

قانون یار

آموزش رنگ مو

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

آموزش رنگ مو

قیمت سیستم رندرینگ

خرید کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر رندرینگ

خرید کیس اداری

بازار 15 خرداد

خرید کامپیوتر مهندسی

خرید سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر اداری

خرید کامپیوتر اداری

خرید سیستم کامپیوتر

طعمه موش کش فسترک بلاکس

داود یوسفی

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

اموزش ارز دیجیتال

سود سوز آور

لوازم موتوری هایما ، لوازم هایما ، قطعات هایما

تعمیر لباسشویی دوو

دوره حسابداری در تبریز

دانلود آهنگ

پترولیوم کک

خرید میز

تعویض شیشه اتومبیل

قیمت فنس دور باغی

پراپ رایگان

تعویض شیشه اتومبیل

تور کیش

 

 

تشک موناکو

ارزان ترین مدل های میز ناهار خوری

هزینه ویزای چین

رمان های گیسو خزان

رمان انتهاج

رمان سرمه چشمان هامین

 

قیمت ویدئو وال

 

 

 

آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

 

بانک لباس

قیمت خرید و مشخصات تلویزیون اولد ال جی c3 مدل 2023

 

خرید نرم افزار حسابداری

 

سلفون opp

 

 

 

مجله پزشکی

 

 

 

 

 

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح