چراغهای روشن تهرانیها برای «نور، شهر، امید»
عکس خبر تزیینی است. مدیر کل فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تشریح برنامه های نیمه شعبان گفت: در کمپین “نور، شهر، امید” از مردم دعوت می کنیم پشت پنجره ها یا در بالکن خود چراغی روشن کنند. بنابر اعلام سایت شهر، اعیاد شعبانیه در راه است و نیمه شعبان یکی از این