نامه رییس فرهنگستان علوم پزشکی به وزیر بهداشت درباره توصیههای بعد از ایمنی جمعی
رییس فرهنگستان علوم پزشکی طی نامهای به وزیر بهداشت و مسؤولین ذی ربط نکاتی را در خصوص پرهیز از ایجاد هرگونه سادهانگاری در توصیههای بعد از ایمنی جمعی به مردم مطرح کرد. به نقل از فرهنگستان علوم پزشکی، در نامه دکتر سید علیرضا مرندی خطاب به دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی