مسافران، خوانسار را ترک نکنند خودروی آنها به پارکینگ منتقل میشود
فرماندار خوانسار گفت: هم اکنون تعداد بسیار کمی از مسافران نوروزی در خوانسار حضور دارند که به آنان فرصت کوتاهی داده شد تا شهر را ترک کنند و اگر از این کار اجتناب کنند خودروی آنها به پارکینگ منتقل میشود. محمود مسلم زاده در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شهرستان خوانسار، اظهار