تشکیل کارگروه ملی پیشگیری و مقابله با تنش آبی خوزستان
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان پیشنهاد تشکیل کارگروه ملی پیشگیری و مقابله با تنش آبی برای کشت پاییزه خوزستان را مطرح کرد. فاضل عبیات در جلسه قرارگاه سهگانه آب و فاضلاب، مسکن و محرومیتزدایی خوزستان که امروز (۱۸ شهریورماه) با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: علت تقاضای بالای آب امسال به این دلیل