۱۴۴ پرستار غیربومی در مراکز درمانی بروجرد مشغول فعالیت هستند
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۱۴۴ پرستار غیربومی در مراکز درمانی شهرستان مشغول فعالیت هستند. احمد گودرزیان در جلسه ستاد مقابله با کرونا که امروز ۱۸ شهریورماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر وضعیت شیوع ویروس کرونا و آمار بستریشدگان افزایش یابد با کمبود نیرو و امکانات درمانی و بهداشتی