دورهمی موجب ابتلای ۱۷ نفر به کرونا در فسا شد
ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا از ابتلای ۱۷ نفر به کرونا در بخش شیبکوه این شهرستان پس از برگزاری یک دورهمی خانوادگی خبر داد. دکتر جلال کریمی بیان کرد: در پی ابتلای یک زن به بیماری کرونا در بخش شیبکوه و رهگیری موارد تماس، مشخص شد فرد مذکور در چند مراسم و دورهمی خانوادگی شرکت کرده