گاز به لیگ دسته یک بسکتبال زنان سقوط کرد
تیم گاز تهران با دو شکست در مرحله حذفی به لیگ دسته یک بسکتبال زنان سقوط کرد. به گزارش ایسنا، آخرین دیدار مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز (جمعه) بین تیمهای گاز تهران و مولتی کافه مشهد برگزار و با پیروزی ۷۲ بر ۵۰ مشهد تمام شد. با پایان سه دیدار مرحله حذفی تیم