دانشجوی دکتری و استاد باید یکدیگر را انتخاب کنند
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: پذیرش دانشجوی مقطع دکتری باید به انتخاب دانشجو و استاد راهنما باشد تا با تشکیل یک تیم خوب، دانشگاهها خروجی تحقیقاتی موثری داشته باشند. دکتر مرتضی کلاهدوزان در گفتوگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال جاری ما حالت خاصی در پذیرش دانشجویان مقطع دکتری داشتیم، اظهار کرد: