بستری شدن ۱۴۸ بیمار در بیمارستان های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. “دکتر پرویز یزدانپناه” افزود: هم اکنون ۱۴۸ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۳۴ نفر مبتلای قطعی و ۱۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.