ذوب آهن در فینال اذیتمان کرد
ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: بازی فینال با ذوب آهن با تمامی بازی هایی که تا کنون با این تیم داشتیم متفاوت بود، بازی بسیار سنگینی بود که در دو ست فشار زیادی را به تیم ما وارد کردند، اما در نهایت توانستیم با پیروزی در این دیدار به هدفمان برسیم. صدیقه اشتری