“ساری ۲۰۲۲” یک مانور تبلیغاتی یا تحولی در صنعت گردشگری مازندران؟!
ایسنا/مازندران ساری در سال ۲۰۲۲ قرار است به پایتخت گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی موسوم به «اکو» تبدیل شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه زمان کمی تا وقوع این رویداد وجود دارد، باید دید آیا این تنها یک شعار تبلیغاتی بوده یا واقعا گام های اساسی برای رونق گردشگری در مازندران