خروج توده ۸ کیلویی از شکم یک بیمار اسدآبادی
ایسنا/همدان رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از خروج یک توده هشت کیلویی از شکم یک بیمار طی عمل جراحی موفقیت آمیز در این شهرستان خبر داد. دکتر ایرج صالحی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: این توده هشت کیلویی از شکم یک زن ۴۰ ساله اسدآبادی در یک عمل جراحی موفقیت آمیز توسط متخصص زنان و زایمان