ربیعی: به تکتک بازیکنانم افتخار میکنم/ مس دیگر شکل و شمایل لیگ یکی ندارد
سرمربی مس رفسنجان گفت: به تکتک بازیکنانم افتخار میکنم چون تا پایان نیم فصل اول توانستیم مس را در جایگاهی قرار دهیم که دیگر شکل و شمایل یک تیم لیگ یکی را ندارد. به گزارش ایسنا، محمد ربیعی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوبآهن اظهار کرد: ابتدا به تیم ذوبآهن و کادر فنی و عوامل