اکیپهای ردیابی و مبارزه با ملخهای صحرایی در هرمزگان سازماندهی شدهاند
ایسنا/هرمزگان مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه پیش بینی شده است هفته آخر بهمن ماه ملخها به استان هرمزگان حمله کنند، گفت: اکیپهای ردیابی و مبارزه با ملخهای صحرایی نیز سازماندهی شدهاند. سید عبدالرضا اشرف منصوری صبح امروز(۲۵ بهمن ماه) در بازدید از مزارع کشاورزی شهرستان بندرعباس، افزود: با بهرهگیری از ظرفیت سایر