۲۶۰ نفر از کادر درمان چهارمحال و بختیاری در اولویت دریافت واکسن هستند
ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به ورود واکسن به داخل کشور، گفت: براساس اولویتبندی، کادر درمان، سالمندان و افراد با بیماری زمینهای در اولویت دریافت واکسن قرار دارند که در مرحله اول کادر درمانی که در آی سی یو هستند در اولویت بوده که از استان ما طبق شناسایی انجام شده،