پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را تبریک گفت. در متن پیام تبریک مصطفی سالاری آمده است: هفدهم مردادماه یادآور فداکاری، ایثار و تلاش خبرنگارانی است که برای تحقق رسالت خود، از هیچ کوششی دریغ نداشتند و در این راه سترگ به امید جهانی بهتر جان گذاشتند. خبرنگارانی که