تخریب نخستین ویلاهای قدیمی سازمان آب و برق خوزستان
یک خوزستانشناس گفت: از نخستین واحدهای ویلایی (بنگله) مسکونی مدیران ارشد و میانی خارجی و ایرانی ساخته شده توسط سازمان آب و برق خوزستان در منطقه گلستان اهواز واقع در انتهای خیابان اقبال تنها چند واحد باقی مانده است. دکتر عباس امام در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: این منازل ویلایی که تعدادشان در تیپهای مختلف