بستری شدن دو بیمار سمنانی در اولین روز بهار/ افتتاح آزمایشگاه ویروسشناسی سمنان در سوم فروردین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری دو بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در اولین روز فروردین در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد. دکتر نوید دانائی در گفتوگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در مناطق تحتپوشش این دانشگاه ضمن تبریک نوروز و سال جدید خورشیدی