افزایش سهمیه روزانه مرغ دولتی بناب به ۸.۵ تن
فرماندار بناب از افزایش سهمیه روزانه مرغ دولتی شهرستان به ۸.۵ تن خبر داد. شهریار فتحی در جلسه بررسی مشکلات توزیع مرغ در سطح شهرستان، گفت: مشکلی در تهیه و توزیع مرغ در شهرستان نداریم و به اندازه کافی مرغ وارد شهرستان بناب میشود و از این به بعد هم قطعا مشکلی از این نظر وجود نخواهد