وزیر بهداشت از بیمارستان افضلی پور کرمان بازدید کرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز از اورژانس، بخشهای عفونی و آی سی یو کرونای بیمارستان افضلی پور کرمان بازدید کرد. دکتربهرام عین اللهی در این بازدید ضمن عیادت از بیماران بستری با پرسنل بیمارستان دیدار و گفتوگو کرد. گفتنی است: در حال حاضر ۴۱۴ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند که